sâmbătă, 10 octombrie 2015

Ce ne spunem cand nu ne vorbim?


Stiu..este o carte cu acest titlu. Eu nu plagiez titlul cartii, doar ca sunt cele mai potrivite cuvinte dintre noi. Noi nu ne vorbim, noi doar ne gandim atat de intens, eu la tine, si tu la mine, incat simtim asta fara sa ne-o spunem.  Stiu ca negi cu fiecare clipa a existentei tale ca nu mai simti nimic pentru mine, stiu ca iti ineci dorul de mine intr-o fericire falsa. Si mai stiu ca intre noi este ceva atat de puternic incat nu stiu cand ai de gand sa deschizi ochi sa vezi...sa ma vezi. 
Noi nu ne vorbim, noi ne simtim, ne respiram, ne oftam si ne plangem. Eu te plang de atata iubire, tu de atata frica, de teama si de neputinta. 
Intre noi vorbeste doar tacerea, si cuvintele mute scrise, eu aici, tu acolo la tine. Incercam sa negam cu toata puterea sufletului nu am existat candva, si oricat de mult m-ai trata cu spatele, stii ca m-am uitat la tine in milioane de feluri si te-am iubit in fiecare. 
Nu am obosit sa scriu, sa iti scriu, si am gura plina de atatea cuvinte nerostite, si degetele pline de atatea cuvinte nescrise. Stiu, am o colectie impresionanta de greseli, care mi-au futut visele, visele in care erai tu.
Tu chiar nu pricepi ca nu pot opri toate aceste trairi? Cand tie iti bate inima, mie imi vibreaza coastele pentru ca te simt chiar si atunci cand nu ma simt pe mine.  Eu nu te las, pur si simplu tu ramai, in sufletul meu. Noi nu ne vorbim, noi ne iubim in tacere si liniste, in amintiri si temeri.

P.S: Am pastrat in borcan un strop din soare pentru tine, sa-l deschizi cand ploua. 

Niciun comentariu: