marți, 18 februarie 2014

Adam si Eva.





Nu, nu voi scrie despre carte in speta. Stiam ca, cartea mi-a fost daruita impreuna cu un mesaj, il cautam, si l-am gasit:

''....Aidoma cartii ,,Adam si Eva'', pe care ti-o daruiesc alaturi de inima mea, suntem noi. Intr-o alta viata anterioara, tu ai fost Eva mea, iar eu al tau Adam. Astazi tu esti Adam al meu, iar eu sunt Eva a ta... Iti multumesc pentru ca ma lasi sa te iubesc...''  04.06.2011.

Mesajul este mai complex, mai credibil (la vremea lui), insa paradoxal, sub acest mesaj am gasit un alt biletel:  ''Puterea se aseaza in interiorul fiecarui om si al fiecarui lucru.'' 

Probabil inca de pe atunci, intr-un mod subtil, imi spuneai ca voi avea nevoie de putere. Insa in acelasi timp, noi oamenii, avem novoie de cuvinte care sa ne reaminteasca motivul suprem pentru care ridicam capul de pe perna dimineata. Avem nevoie de oameni plapanzi din miez de soare, oameni sinceri si luminosi pe care sa ii ai, sa ii iubesti fara a cere Universului nimic la schimb. Avem nevoie de putin ca sa facem mult.
Eu am avut nevoie de putere pentru a intelege ca inceputul nu s-a sfarsit la mine.

Adam si Eva mi-a readus aminte, cate zile de ieri mai sunt inca in mine.


Niciun comentariu: