joi, 2 ianuarie 2014

Ianuarie si atat.


Pentru mine nu exista inceput sau sfarsit de an. Pentru mine, exista doar o etapa repetata de zeci de ori, in decursul unei vieti. Etapa strabatuta in doisprezece pasi.
Pentru mine exista doar posibilitatea schimbarii, odata cu venirea lui Ianuarie.
Ianuarie ar trebui sa te faca sa te gandesti ca esti norocos. Multi nu mai au sansa reluarii ciclului ianuarie-decembrie.
Nu mi-am facut un bilant al anului trecut si nu imi voi face niciodata, mi se pare o prostie sa-mi fiu propria contabila a vietii, si la fiecare sfarsit de decembrie, sa-mi fac un balant.
Nu mi-am stabilit niste obiective pe o agenda, legate de acest an. Din punctul meu de vedere, este o idiotenie sa stai cu pixul in mana sa scrii ce anume vei face un anul care tocmai a venit. Si daca scriu se va indeplini?
Daca scriu pe o foaie ca sunt satula de toate rebuturile pe doua picioare, toata lumea va fii doar lapte si miere? Nu cred.
Este de ajuns sa crezi in tine, in ceea ce iti doresti, iar daca dracu' nu isi baga coada, sa iti futa iar planurile, cu siguranta se va implini ceea ce gandul si sufletul iti dicteaza.
Si daca tot am ocazia unui Ianuarie nou, voi face anul asta ce nu am facut anii trecuti. Am mers destul in regres, anul asta este timpul lui progres.
''We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit.''

Nu va zic, ''La multi ani!'', va zic, ''La mai multa, minte!'' Daca o veti avea, cu siguranta o sa traiti multi ani!


2 comentarii:

Alecsandra Alle spunea...

Destul de dura postare , dar imi place , are sens ce-ai zis acolo.

Nuante de gri spunea...

Multumesc!