sâmbătă, 18 ianuarie 2014

Ia-o p-asta.



''Dame la mano y vamos a darle la vuelta al mundo.''

P.S: Eu zic sa iti cumperi o dubita. Nu de alta, dar la cata lume iei de mana, eu zic sa aiba toti loc. 
''Amor de mi vida''. Seriously?

Stau si ma intreb: de cate ori poate folosi cineva intr-o viata, expresia ''esti iubirea vietii mele''? Cred ca de atatea ori cand nu iubeste cu adevarat. Atunci cand traiesti doar iluzia iubirii este foarte usor sa vezi in orice persoana care-ti bate la usa, ''iubirea vietii.''  

Da, inca mai umbli prin mine si inca ma gandesc si inca dracu sa ma ia pe mine odata cu tine. Ti-am dat dovada mereu de goliciune mintala, insa promit ca este ultima oara cand dau dovada de, dejectie morala sub afirmatii misogine. Pot mai mult. Stiu. Trebuie. La urma urmei, emani doar atasament toxic.

P.P.S: E amuzant cum singurul om pentru care tu ai fii încasat un glonț...a fost mereu cel din spatele armei.
 

2 comentarii:

Anonim spunea...

O sa gasesti persoana perfecta in momentul in care o sa realizezi ca ea nu exista :) Cine nu stie sa iubeasca, nu te merita. Greselile de azi sunt doar un pas spre viitorul fericit " de maine" .
True love is what you need :) :* ♡♡♡ [ semnat: prietena ta care nu o sa devina niciodata doar o simpla cunostinta]

Nuante de gri spunea...

''Greselile de azi sunt doar un pas spre viitorul fericit " de maine" ''

Asta este de tinut minte. Te iubesc, prietena mea!