marți, 7 ianuarie 2014

Exceptie.





...te respir, si in loc sa imi treaca. imi este din ce in ce mai dor de tine. Asa va fi toata viata. Pana mor o sa imi fie de dor de tine. Si urasc tot ce te bucura in afara de mine.
Mi-e sufletul inca bolnav de tine. Slava Domnului, un suflet oricat de bolnav ar fii, nu miroase.
Gata...mi-am permis a scrie mai mult decat ar fi trebuit.

P.S: Despartirea de tine nu a fost doar o despartire, a fost o smulgere de tine din toti porii, din sange, din celule, si inca ma lupt cu asta.  
Te iubesc mai mult decat te-am iubit atunci cand iti spuneam.   

Randuri taiate, asta as fii vrut sa scriu, asta as fii vrut sa las sa se vada, dar nu ar fii avut rost. Din cand in cand ma mai intorc acolo unde esti tu pentru ca imi este dor.
Da, imi este dor, dar nu de tine, ci de mine.
Si imi aduc aminte ca lumea este cenusa. Sufl-o si risipeste-o. Si nu uita:  
CAND ESTE VORBA DE SUFLET, NU FACE TROTUARUL.



14 comentarii:

Brandusa spunea...

Originala, asta e sentimentul si cuvantul care te descrie...de asta vin, revin, si-mi placi.


Iar daca vrei sa citesti originalul si nu surogatul...priveste aici:

Originalul :
http://timpfaraclipe.blogspot.ro/2013/02/furie.html
http://timpfaraclipe.blogspot.ro/2012/11/am-luat-chip-de-toamna.html

Copia :
http://nymphtamine.blogspot.ro/2014/01/conversatii-tarzii.html

Bianca Badea spunea...

?!

Nuante de gri spunea...

Bianca nu prea inteleg ce este cu acest comentariu.

Nuante de gri spunea...

Conversatiile tarzii chiar aseara daca nu ma insel, le-am rasfoit.
Ramane sa rasfoiesc originalele. Multumesc Brandusa, ramai acelasi om special pentru mine si pentru multi altii. Te imbratisez cu mult drag!

Bianca Badea spunea...

Si eu sunt la fel de confuza.

Nuante de gri spunea...

Si de ce ai fii confuza?

Bianca Badea spunea...

Pentru ca nu vad de ce articolul meu ar fi o copie.

Andreia spunea...

stii ce se spune despre exceptii, nu?!
foarte buna alaturarea melodiei la randurile taiate si nu poti decat sa te simti norocoasa ca a existat o persoana pe care s-o respiri :). Sigur ti-a fost oxigen, asa cum sigur ti-a provocat intoxicatie cu mono-oxid de carbon(si asta din vina-ti- ai fost scanteie si ai provocat adevarate flacari...oxigenul chiar arde si se transforma in CO).
ps: ...chiar confirma regula!

Nuante de gri spunea...

Andreia nu pot decat sa zambesc la cele spuse de tine, este de ajuns:)

Andreia spunea...

un zambet face cat o mie de cuvinte :)

Roxana B. spunea...

Gabi, draga mea, ce scrii, lasa scris. Sigur randurile scrise te ajuta sa treci mai usor (in general, nu dar in cazul asta). Cel putin, asa e la mine, ma descarc prin scris. Abia astept sa citesc despre o noua iubire in viata ta:)

Nuante de gri spunea...

Andreia atunci esti norocoasa, ti-am zambit de multe ori. Imbratisari!

Nuante de gri spunea...

Roxana B de multe ori scrisul te ajuta, dar depinde de situatie. Cred ca incep sa cred ca de fapt nu am iubit niciodata. Imi doresc sa cred ca o iubire adevarata si profunda este greu de scris.

Andreia spunea...

Atunci sa fie sa-ti zambesc si eu :).
Imbratisari!