miercuri, 18 decembrie 2013

Sa fiu in ton cu perioada.





De Sarbatori voi alege sa raman eu. Nu vreau sa fiu mai buna, nu vreau sa fiu mai rea. Vreau sa raman eu, eu cea de ieri, eu cea de azi, iar eu cea de maine...ramane o incertidudine, insa tot eu voi fii.
Prin urmare, va doresc sarbatori calde, pline de liniste si numai ganduri bune!
Iar eu daca as putea, as aduna spiritul Craciunului intr-un borcan, si m-as bucura de el putin cate putin, in fiecare luna a anului.

Frumusetea sarbatorilor de iarna, sa va infrumuseteze sufletele!

Sarbatori fericite!





2 comentarii:

O Picătură de Suflet spunea...

Nici nu îți poți imagina cat de mult mi-as dori sa te cunosc, sa privim amândouă fulgii de nea în noaptea de Crăciun... Îți doresc tot binele din lume!
Anul asta pentru mine sper sa-mi aducă Mosul sănătate... sunt în concediu medical si...... va trece...

Nuante de gri spunea...

Ma cunosti prin ceea ce scriu, in rest, nu ai ce sa cunosti la mine. Sanatate multa si Sarbatori calde!