vineri, 27 decembrie 2013

Optimism.



Multi dintre noi am ajuns in genunchi in fata vietii.
Multi dintre noi am plans in interiorul nostru fara ca nimeni altcineva sa ne auda.
Multi dintre noi am tanjit dupa o imbratisare fie ea si scurta, dar nu am gasit-o niciodata.
Multi dintre noi am fost nevoiti sa ne ridicam de jos desi nimeni nu ne asteapta acolo sus.
Multi dintre noi am strans din dinti, am inghitit lacrimi, am ignorat dureri si ne-am ridicat stiind ca lovituri vor mai veni din partea vietii, ca singuratate vom mai simti, iar piedici din partea sortii, vom mai intalni.
Cu viata nu te poti lupta mereu si uneori esti nevoita sa o lasi sa te doboare tocmai pentru a te ridica de jos de 10 ori mai puternica.
Multi dintre noi vom realiza ca daca intr-o zi plangeam amarnic in genunchi, a doua zi vom zambi frumos in picioare.




5 comentarii:

Andreia spunea...

Si ai realizat?
Zambesti?

Roxana B. spunea...

"Cu viata nu te poti lupta mereu si uneori esti nevoita sa o lasi sa te doboare tocmai pentru a te ridica de jos de 10 ori mai puternica..." Ai perfecta dreptate, dar oare pana cand?!

Nuante de gri spunea...

Andreia da, zambesc si o fac tot mai des. Am constat ca este sanatos sa zambesti.

Andreea spunea...

este sanatos sa faci si alte lucruri...nu pot sa le scriu aici, e un pic cam public aici...:)).
Have fun!

Nuante de gri spunea...

:)) Eu faceam referire doar la zambet, stiu ca exista si alte lucruri sanatoase pe care as putea sa ti le enumar in ''personal'' :))