vineri, 22 noiembrie 2013

Scriitoare nascuta din tine.



In seara asta mi-a venit in cap intrebarea: oare ce au simtit persoanele in acel moment cand s-au vazut traduse in cuvinte aici pe blogul meu?
Oare ce au simtit acele persoane din care am facut un preludiu naucitor pentru simturi?
Acum cateva seri am stat sa imi rasfoiesc blogul cap-coada, unele postari m-au amuzat, altele m-au facut sa ma intreb, daca eu le-am scris. Am ajuns la concluzia ca pe acest blog am stat sa scriu mai mult despre felul cum ma fac sa ma simt unii si altii, despre trairile pe care eu le-am considerat aparte si le-am scris aici.
Am zambit cand am vazut ca oamenii care m-au iubit si-au dorit sa se scrijeleasca aici, in camera mea de scris, mansarda linistii mele.
Si da, nu am sters ce mi-ai scris tu de cateva ori pentru ca ar insemna sa reneg printre putinele dovezi   in care tu ai fi cautat orice modalitate sa dai de stire ca pentru lume sunt ''una'', iar pentru tine sunt ''lume''.
Ma rog, sa nu ne abatem de la subiect pentru altele de mult apuse.
Cred ca eu am devenit ''scriitoare'' prin voi, oameni care m-ati iubit, apreciat, fericit, urat, negat si asa mai departe.
Eu care sunt plamada de basm amestecata cu realitate, adiere de vant nebun amestecata cu mare spumeganda, am sa scriu mereu indiferent de stare, moment sau oameni. Insa recunosc ca imi este dor sa simt cum in mine pompeaza sange fierbinte si seva aburind a viata.

Iar acum raman sa ascult



Ascult si ma visez pictata cu miracol pe piele. Simt cum tigara imi arde buricele degetelor cu care scriu despre tine, despre mine, despre noi.

Cam atat,


2 comentarii:

Andreia spunea...

"abaterile" de la subiect sunt cele care "pompeaza sangele"...

Nuante de gri spunea...

:) Nu si-n cazul meu. Pompa inimii este stricata pentru tot ce are legatura cu trecutul.