marți, 12 noiembrie 2013

Pentru voi, prieteni.



Acum ceva timp, vreo 4 ani daca nu ma-nsel, am inceput o noua etapa a vietii mele. Etapa studentiei. La inceput mi se parea ciudat vazand ca sunt in mijlocul unui oras in care lumea-ntreaga imi era straina. In afara de un prieten drag, lumea-mi parea ciudata si altfel.
Dupa putin timp au inceput sa se lege relatii de amicitie si in timp am putut face dintr-o mana de straini, un ma manuchi de prieteni, timp care mi-a demonstrat ca prietenia se ofera nu se cere. Au urmat zile, nopti de neuitat, iar prietenia traita alturi de voi m-a facut sa imi dau seama ca prietenia este o iubire fara aripi. Mereu o sa ma consider norocoasa pentru ca v-am cunoscut, pentru ca am putut razbate intr-o lume haotica. Am facut din anii studentiei, o libertate traita in cel mai frumos mod. Se spune ca prietenia este una din mangaierile vietii. Eu zambesc pentru ca am fost mangaiata cu prezenta voastra in viata mea.
Studentia a luat sfarsit, iar eu voi incepe o alta etapa a vietii mlele, insa acolo in sufletul meu o sa va port oriunde voi ajunge in lumea asta.
Va iubesc de nu mai pot, si mi-as dori sa raman acolo undeva, un gand bun pentru voi.

Cum mult drag, pentru toti cei care-mi sunteti prieteni, Rozi!



Niciun comentariu: