marți, 8 octombrie 2013

Timpul schimba inimi.




Un pahar de cola in stanga mea, in dreapta am o veioza care bate intr-un mod cretin spre ochiul meu, iar pe fundal imi canta Emeli Sande. Mi-as dori si o tigara, dar in seara asta mi-am propus sa nu mai fumez in pat. In seara asta constat cu stupoare ca incep sa urasc timpul, timpul care schimba oameni si inimi. Si cred ca mai urasc ceva, urasc momentul ala cand intalnesti pentru prima data pe cineva. Acel cineva care crezi tu ca iti va schimba viata si vei zice pentru a nu stiu cata oara in decursul existentei tale : uau, e prima data cand iubesc!
Esti tampit! Ai mai iubit, dar intr-un mod diferit. Nu exista om care sa iubeasca o singura data in viata, insa exista cu singuranta o singura mare iubire. O iubire care le intrece pe celelalte. O iubire-mama!:)
Va faceti curaj sa va luati  de mana de la prima intalnire, te uiti in ochii ei, vrei sa ii inveti pe de rost, vrei sa te asiguri ca este singura pereche de ochi de pe intreaga planeta, ii urmaresti fiecare centimetru al pielii, te asiguri ca este mai catifelata ca, catifeaua. Si mergeti acasa, timizi abia stati unul langa altul, iar dupa prima noapte constatati cat de indragostiti sunteti unul de altul.
Prin urmare vin zile, nopti, saptamani, luni si in cele mai fericite cazuri, ani, in care iubirea este: "vai, cat te iubesc, doar tu existi pe lumea asta pentru mine."
Pe bune? Doar eu? Doar eu pana incepi sa inchizi telefonul in nas, doar eu pana cand ai impresia ca intre timp am surzit si cuvintele sunt rostite foarte sus, doar eu pana la prima noapte: e, si daca s-a suparat, ce? ii va trece maine. Doar eu pana la primul flirt si de atunci s-a dus dracu' doar eu. De atunci iti dai seama ca : uau, mai exista oameni in afara de tine?
Da, mai exista si au existat mereu doar ca ochii tai au vrut sa ma vada doar pe mine pana intr-un punct. Iar tu ramai sa iubesti ca un cretin, in timp ce ea nu mai da doi bani pe tine, pe starile tale, pe durerile tale, pe nimic ce tine de tine si atunci te intrebi: am fost vreodata doar eu?
Si dupa tot timpul trecut, dupa juramintele: doar pe tine te voi iubii. Dupa paharul de apa pe care l-ai impartit in doi, dupa aripioara de la KFC pe care o rupeai in doua, dupa jumatatea de servetel pe care o consumai, oferindun-i cealalta jumatate sa nu i se lipeasca mainile de fata ta, dupa calculele pe care le faceai in asa fel sa iti ramana bani sa stati unul langa altul macar o ora, dupa timpul petrecut pe trenuri si masini ca la destinatie te asteptau o pereche de brate intinse aproape de  epuizare, dupa un suflet pus in joc si lista poate continua dar mi se raceste apa in cada, aaa, si dupa noptile facute zile ca vai ce frumoasa e dragostea (pe dracu), ajungi sa constati ca ai langa tine o persoana care mai sta de vorba cu tine de pielea pulii, pardon de cuvantul piele. Sta de vorba cu tine asa...sa tragem mata de coada. Irosesti timp din viata pentru o persoana, irosesti lacrimi, putere...si inima, doar ca sa vezi ca in timp persoana care iti spunea: ''vei fi doar tuuuu!!!!'', sta langa tine doar asa, sa nu zicem ca nu vorbim.
Da, timpul schimba oameni si inimi. Si te schimba si pe tine ca stii cate ai oferit si mai stii ca ai inghitit destul cacat astfel incat urmatoarea experienta sa fie ceva mai norocoasa.
Oare exista pe lumea asta cineva care sa aprecieze ceea ce oferi? Sa aprecieze ca stai sa te calce in picioare, dar nu pleci, ramai tot acolo?






2 comentarii:

O Picătură de Suflet spunea...

Strigătul tău îmi cere
Să-ți las un semn pitic...
Te citesc cu plăcere,
Dar, nu știu ce să zic...

Iubesc, la fel ca tine,
Timpul îmi e dușman
Când îmi e rău sau bine
Trece... an după an.

Ne schimbă-n stânci presate,
In umbre, anotimp,
Când zici că ai de toate
De fapt... numai ai timp.

Nu-l pierde cu oricine,
E mult prea prețios,
Iubește-te pe tine
Si sufletu-ți frumos.



Nuante de gri spunea...

Foarte frumos. Si chiar am zambit. Iti multumesc, suflete!