marți, 4 iunie 2013

Iti multumesc



Iti multumesc ca existi.
Iti multumesc pentru felul in care imi zambesti.
Iti multumesc pentru felul in care ma privesti.
Iti multumesc pentru ca esti cu mine la rau si la bine.
Iti multumesc pentru simplitatea ta.
Iti multumesc pentru modul tau de a ma imbratisa.
Iti multumesc pentru frumusete.
Iti multumesc pentru tinerete.
Iti multumesc pentru sclipirea din ochii mei.
Iti multumesc pentru bataile inimii mele.
Iti multumesc pentru frumusetea zilelor mele.
Iti multumesc pentru artificiile din stomac.
Iti multumesc pentru bunatate.
Iti multumesc pentru sinceritate.
Iti multumesc pentru felul in care imi spui ''Te iubesc''
Pentru aceste toate si nu numai, iti multumesc!

Aaaa, iti multumesc ca te iubesc!

2 comentarii:

Holy Sinner spunea...

Si pentru ca lista poate continua la nesfarsit.

Nuante de gri spunea...

Da..