duminică, 26 mai 2013

Azi ma voi ierta.



Cred ca numai iertandu-ma pot merge mai departe. Ma voi ierta pentru ca am obosit sa ma condamn atat de mult si de aspru pentru tot ceea ce am facut si pentru ce nu am facut. Am fost cel mai dur judecator al meu, si intre timp am ajuns sa fiu propriul meu calau. Ajunge! M-am condamnat destul pentru greseli, pentru vorbe spuse la nervi, pentru ca am ranit oameni care nu au meritat. M-am condamnat pentru toate promisiunile pe care nu le-am respectat. M-am condamnat pentru ceea ce am fost, si pentru ca nu am reusit sa fiu mereu cine mi-am dorit sa fiu. M-am condamnat pentru nefericirea mea si a altora si mi le-am asumat. M-am condamnat pentru ceea nu am spus si nu am facut la momentul potrivit, pentru drumuri abandonate si pentru ca nu am avut curaj sa imi ascult inima. M-am condamnat pentru ca m-am trezit in fata unor usi inchise definitiv. M-am condamnat pentru ca nu am stiut sa pretuiesc anumite persoane, pentru ca am alungat de langa mine oameni care m-au iubit. M-am condamnat pentru ca am luat decizii sub impulsul momentului, pentru ca nu am fost matura cand a trebuit, si copila atunci cand am avut nevoie. M-am condamnat pentru alegeri, pentru esecuri, pentru vise pe care nu mi le-am indeplinit si pentru ca am trait jumatati de masura. M-am condamnat pentru ca am ranit si am fost ranita. M-am condamnat pentru ca m-am complacut unor situatii ce nu imi aduceau deloc bine. M-am condamnat pentru ranile provocate-mi de altii, spunandu-mi ca probabil este tot vina mea. M-am condamnat pentru ca am fost superficiala, pentru ca m-am amagit, pentru ca nu am stiut sa iert la momentul potrivit.
Azi ma voi ierta. Voi face pace cu mine, cu trecutul si cu ceilalti, pentru ca numai asa pot merge mai departe.

Am tot dreptul sa ma iert...


Niciun comentariu: