marți, 28 mai 2013

2 ani.



Si a venit clipa pe care nu credeam ca o vom trai. Clipa asteptata dupa multe momente nebune, tensionate, triste, dar in fiecare secunda a existentei noastre, iubindu-ne. De doi ani de zile esti intrebarea si raspunsul meu, de doi ani de zile imi pieptani sufletulul. De doi ani de zile mergi alaturi de mine, dar stim ca habar nu avem unde mergem. De doi ani de zile esti lacrima si zambetul meu. De doi ani de zile ma uiti si-n acelasi timp simti ca sunt peste tot in mintea ta. De doi ani de zile simt ca odata cu momentul in care m-am indragostit de tine, am inceput sa fac echilibristica mortala legata la ochi.
De doi ani de zile esti pacatul si pasiunea mea. Cu fiecare zi care trece ramai amintirea mea, dar in acelasi timp esti prezentul meu. Tu reprezinti trecutul, prezentul si viitorul meu. De doi ani de zile gasesc in tine iubire carnala si iubire copilaroasa.De doi ani de zile ma traduci si ma transformi in propria ta carte.
De doi ani de zile ti-ai gravat numele pe umerii mei, m-ai marcat ca apartinandu-ti.

Te iubesc si nu voi inceta sa spun asta. Multumesc ca ma lasi sa fiu parte a existentei tale!

Niciun comentariu: