joi, 28 martie 2013

22 luni.



Azi la fel ca ieri, ca maine, Te iubesc!
Insa nu te iubesc ca acum 21 de luni,20...19..18 . s.a.m.d .
Nu, azi te iubesc ca la 22 de luni .
Azi..imi este dor sa iti aburesc lentina si sa desenez pe ea o inima.
Azi mi-as dona dimineata doar pentru a dormi cu tine si sa nu ma mai trezeasca niciun ceas.
Azi te voi deriva din dorinta mea.

Poate nu sunt eu cea mai speciala, dar sunt singura fiinta care iti zboara prin trup .

P.S : Acum mi-e cel mai rau si cel mai bine.


2 comentarii:

Elfride spunea...

Imi scrii dulce si frumos. Imi scrii bland si cald. Ne scrii pe noi, un tot unitar ce asteapta cu rabdare aniversarea a 22 de ani, timp in care imi doresc sa ma fotografiez de mana cu tine in cele mai frumoase locuri, traind cele mai frumoase emotii.
Da, imi zbori prin fiecare celula ce se divide din una-n doua si din doua-n patru si esti din ce in ce mai adanc in mine iar si iar, iar eu cum sa nu te iubesc? Cum sa nu te vreau langa mine o eternitate si o clipa?
Te-as tine in bratele mele sa-mi aburesti lentila, desenandu-mi inimioare si as opri telefonul, sa fim doar noi, imbratisati pana ce se deschide cerul. Esti lumea mea si nu te-as da pe absolut nimic.
La multi ani noua, iubito!
Te iubesc astazi mai mult ca ieri si mai putin ca maine!

Pauza De Tigara spunea...

La mai multe luni >:D<