vineri, 22 februarie 2013

Unde mi s-a ingropat viata?



Da, sunt racita sau gripata, oricum o chestie nasoala care mai si arde din cand in cand , de ma face sa delirez...sa imi delirez visele. Fumul tigarii mele se pierde in aer dar in acelasi timp se agata de buricul degetelor mele . Ceva s-a schimbat abrupt, nu stiu cand sau de ce.  Nimic nu mai straluceste la fel de la o zi la alta, nimic nu mai este relativ, pana si visele isi schimba infatisarea .Visele sunt preacum spermatozoizii, milioane pleaca la drum insa doar un vis ajunge sa fecundeze un destin . 
Caut cu disperare sa ma agat de ceva concret insa spatiul nu mai este deloc la fel, aproape ca viata nu mai are spatiu pentru sine . Totul s-a schimbat, parinti, prieteni...oameni. Totul a luat-o intr-o directie parca de nerecunoscut.
Incerc sa gasesc o portita spre viitor insa prezentul distrus nu ma lasa.

Unii o numesc depresie, eu..nu stiu cum o numesc. Poate doar sunt una din persoanele care mor din cand in cand.

Niciun comentariu: