marți, 19 februarie 2013

Prezentul care ingroapa inimi.


''Daca peste zece ani ai fi oarba, dintre toate mainile care iti vor fi modelat sanii, le-ai recunoaste pe ale mele? Daca mi-as apropia buzele de urechea-ti cum am facut-o de atatea mii de ori de-mi spuneai ca se aude marea din gura mea infiorata, oare s-ar mai auzi atunci? Mi-ai mai recunoaste limba fierbinte? Printre toate aromele care iti vor fi bantuit dorintele, ti-ai mai aminti mirosul verde-crud-laptos al trupului meu? Ai mai sti ca degetul care iti scrie apasat pe spate “te iubesc” e acelasi pe care il sarutai hazliu inainte sa-ti pui mana sub cap ca sa te conduca in imparatia somnului?

Dintre sutele de pasi care au batut drumul nocturn de la patul tau in bucatarie si inapoi, i-ai mai recunoaste pe ai mei apasati si stangaci?Spune-mi iubita mea...Mi-ai mai recunoaste oftatul, dintr-o mie, cand imi merge greu? Daca mi-ai pipai pielea stransa-n riduri moi imprejurul jurul cotului ai sti ca sunt eu? Dar rasuflarea mea, amestec de tutun si alcool, pacalita cu vreo cinci lame de guma pentru copii? Ai mai recunoaste icnetele tastelor asuprite de mainile mele in noptile in care te culcai mai devreme? Oare nu sunt eu singurul care ma strecuram in pat fara sa-ti tulbur visele? 

Ce ciudati suntem noi oamenii...Ne proiectam fericirea si dramele in viitor, negand iresponsabili prezentul.Caci daca as accepta prezentul iubito, tu n-ar mai trebui, oarba fiind peste zece ani, sa raspunzi la toate incertitudinile unei iubiri ingropate...Dar cand s-a ingropat iubirea? In prezent iubito...In prezent..''

10 comentarii:

i'm free spunea...

Exercitii de echilibru, Tudor Chirila?

Nuante de gri spunea...

Da:)

B.D. spunea...

Woaw... am citit fără să respir cred.
Prezentul, prezentul, doar el...

Alecsandra Alle spunea...

Ce frumos !
Prezentul...
Ce frumos !
N-am cuvinte , chiar nu stiu ce sa comentez .
Dragut blog ! :)

Nuante de gri spunea...

Multumesc!

Nuante de gri spunea...

:) Multumesc!

Pauza De Tigara spunea...

E foarte frumos, te lasa fara respiratie:)

Nuante de gri spunea...

Poate chiar te face sa fumezi o tigara dupa ce citesti :)

Pauza De Tigara spunea...

sau in timpul citirii

Nuante de gri spunea...

Da, asa e!