luni, 25 februarie 2013

Dansul incertitudinii.



''...Si apoi am suferit si am aflat ce inseamna singur, si am vazut ca nu este virus, nici boala, e deficienta. Si am pierdut oameni , si am raspuns la intrebari pe care nu mi le-am dorit puse vreodata...Si mi-am construit trepte pentru vise si mi-am batut joc de tot ce nu a fost  vis, si am platit pentru asta si poate voi mai plati..Apoi am naparlit in mare,mi-am spalat sufletul in ea si l-am invelit in nisip ud. Am ranit si am fost ranit si apoi am invatat ca asta nu se termina niciodata ..Apoi mi-a fost dor si am alergat sa mi-l lustruiesc, dar cand ajungeam langa el imi dadeam seama ca nu dorul meu este acolo ci umbra lui.
Mi-am cumparat oglinzi si le-am montat in sufletele oamenilor pe care i-am avut alaturi, si rare ori mi-a placut ce am vazut...Apoi te-am intalnit pe tine , si de fiecare data cand am zis ca esti ''tu'' ai devenit ''ea'' . A suflat vantul peste obrajii mei si s-a facut vara si m-am salvat inca o data cu fiecare vara. Mi-am incalzit oasele ruginite de incertitudini si iar am dansat dansul cu fum si am sa-l dansez in fiecare vara '' 

Niciun comentariu: