luni, 4 februarie 2013

Asa sunt eu.



           Am crezut o vreme in ceva. Am crezut ca pot fi acel om ce poate schimba totul prin bunavointa si iertare, insa ajungi la un punct in care realizezi ca nimic nu se poate schimba.

           Chiar si cea mai sincera opinie poate fi gresit receptata de cel ce nu vrea sa vada decat printr-o perdea de fum. Fumul ii distorsioneaza perceptia, lucrurile nu pot fi intelese asa cum sunt si asa cum i le arati, ci doar asa cum mintea-i le poate ticlui.

            Obisnuiam sa cred in oameni, fara prea mari incercari, fara prea mari probe, obisnuiam sa ofer incredere, mizand pe constiinta din fata mea(asociata cu a mea, rezultatul era unul asemanator - constiinta curata - stiu,oamenii sunt diferiti, dar inocenta mea m-a facut sa-mi doresc sa-i vad ca si pe mine).                
        Obisnuiam sa ofer, pentru ca imi place sa darui. Stiu, nu e corect sa astepti ceva in schimb, daca darui din inima, o faci pentru ca asta te implineste. Si totusi... Doar atunci ma iubesti? Doar asa ma poti percepe? Ca si cel care iti ofera, neconditionat? Tu, ce faci? Nu-mi darui la fel, pentru ca nu stii, fiecare simte si ofera diferit, dar daruieste-mi sincer, dar arata-mi ca exist, nu ma uita in coltul camerei goale, doar pentru vremurile negre.
     O sa iubesc si de acum, o sa darui si o sa invat din greseli, o sa-mi amintesc zambetele, dar nu voi uita in totalitate nici lacrimile. Pentru ca asta sunt si nu are rost sa ma ascund. O sa iert si o sa-mi curat inima de naduf, o sa ma iert intai pe mine, ca sa-i pot ierta pe ceilalti, o sa-mi cer iertare cand o sa gresesc si o sa ofer o opinie sincera, atunci cand mi se va cere. Voi incerca, insa, cu stradanie, sa nu repet greselile. Voi incerca sa deschid ochii mai atent, sa imbratisez mai multe inimi curate, iar pentru clipele in care voi constata, la final, ca ma voi fi inselat iar, o sa renunt inainte de a fi prea tarziu. 

Si totusi, uneori e preferabil sa ma reduc la tacere, sa inchid portile si sa astept semnul, semnul care-mi va spune incotro sa alerg iar


2 comentarii:

Holy Sinner spunea...

Numai cu inima putem vedea lucrurile corect. Esentialul este invizibil pentru ochi!

Nuante de gri spunea...

De multe ori inima iti poate juca feste.