miercuri, 12 decembrie 2012

Am...



''Am pansat spinii trandafirilor cu maci până când am invăţat că iubirea este. Am fabricat dulcegării afumate, hrană pentru o inimă exilată în aburul norilor, până când gheaţa realitaţii m-a învăţat că a fi este nu a fost... Am contopit lacrimile cu trupul mării până am învăţat că sarea durerii curaţă alb o rană însângerată. Am ars suflet cu focul deznădejdii până am înţeles că cenuşa zămisleşte sâmburele renaşterii. Am căutat zborul în stoluri de păsări până am înţeles că aripile mele cresc inimii cu fiecare răsărit de soare. Voi coborî în abisul fiinţei până când sfârşitul lui a fi va începe cu a fost...''


Si raman sa hoinaresc si nu imi ramane decat un lucru bun de facut in viata asta: sa fluier a dor de casa.

Un comentariu:

Brandusa spunea...

O sa-ti daruiesc "un fluierat", care sa mi te faca sa zambesti :

http://www.youtube.com/watch?v=x6l7fKlxZI8&feature=share
Magic Moments / With Lyrics - Perry Como