duminică, 29 iulie 2012

M-am asezat in umbra ta

 
  Te-am intalnit  intr-un moment al vietii mele in care eram obosita de ganduri si griji . Te-am vazut si m-am asezat in umbra ta precum un calator venit din propriul trecut . Noptile nedormite s-au asezatsi ele  sub ochii mei sub forma unor cearcane.Uneori imi vine sa urlu, alte ori imi vine sa cad in genunchi in fata lumii precum cel mai neputincios om.
    Stau in umbra ta unde este atata liniste...Inchid ochii si parca timpul refuza sa se mai miste din loc. M-am asezat acolo unde sufletul meu tanjea sa fie si te rog...Tine-ma strans de mana si picura-mi lacrimi peste rani pentru ca doar asa voi sti ca inca traiesc mai presus de toate .


  Te iubesc cu fiecare zi care trece tot mai mult!

2 comentarii:

Suflet de copila spunea...

iubirea este asa frumoasa :X:X"""""X cand e implinita...

roua spunea...

frumos scris:X