luni, 7 mai 2012

Cateva cuvinte aruncate aiurea.

    ''Prea multa vreme am jucat roluri episodice in viata mea , de-acum gata, rescriu povestea si ma distribui in rolul principal. ''


De cele mai multe ori in viata asta mi-am pus intrebearea : oare cand ma voi intoarce la mine? Am ales de cele mai multe ori sa dau inaintare persoanelor din jurul meu , sa-mi deschid sufletul si mintea in fata lor negandindu-ma ca lumea este atat groteasca incat uneori iti calca sentimente, trairi, ganduri in picioare. N-am sa inteleg niciodata de ce cititorii blogului meu (nu ma refer la toti) spun : ''Doamne dar de ce scrii atat de trist?' Si doamne cat urasc sa ma intrebi ceva cand nu ai habar de nimic din viata mea. Ai trecut prin ce am trecut eu? NU. Ai simtit ce am simtit eu?NU. Te-a durut de-a lungul vietii cat m-a  durut pe mine? NU. Atunci nu ma mai intreba de ce scriu atat de trist pentru ca sunt atatea '' Stand up comedy'' la care sa te uiti si sa razi decat sa imi plangi mie de mila. Persoane care ma citesc au fost candva prioritatea mea eu am fost undeva departe. Eu niciodata nu ma caut, te caut pe tine, persoana careia ii ofer rolul principal al vietii mele., rol pe care niciodata nu indraznesc sa mi-l ofer mie. La urma urmei lumea este doar un nicaieri universal . 
    Din rezerva spitalului stau si ma gandesc ca exista oameni care au murit in mine si au ajuns victimele dispretului meu si totusi...putrezesc in inima mea. Inima mea o sa ajunga un cimitir care prinde viata in delirul dragostei . 
   Nu-i loc sub soare care sa ma retina si nici umbra sa ma adaposteasca si cred ca imi este dor sa citesc Shakespeare.Este atata crima si poezie in cuvintele acestui om  , ca dramele lui par concepute de un trandafir in dementa. 

Cam atat...Pe curand!

3 comentarii:

Elfride spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
DanaPătraşcu spunea...

Mereu te voi citi... doar pentru ca ai multa dreptate, ești minunata, îmi place adevărul tău crud, îmi pace enorm cum gândești.
Te sărut pe suflet!
...Pe curând!

Nuante de gri spunea...

Multumesc Elfride ! Multumesc Dana!