miercuri, 7 martie 2012

O dulce si duioasa mama....

  
Si spre nerusinarea mea nu am scris niciodata despre tine…Despre persoana cea mai importanta a vietii mele.  Imi simt cuvintele mute si imposibil de scris , cuvinte ce se simt neputincioase datorita faptului ca intr-o lume atat de haotica pentru mine reprezinti o gura de aer pur….pentru mine reprezinti ce n-as putea descrie vreo data . N-as putea descrie niciodata sentimentul pe care il am fata de unica fiinta datorita careia fac umbra acestui Pamant.  Eu nu iti spun doar azi ‘’La multi ani’’ , iti spun in fiecare zi petrecuta departe , intr-un oras in care simt de cele mai multe ori ca ma sfasie dorul de casa, dorul de tine…Eram mica si veneam acasa cu o felicitare comic colorata de mine , felicitare pe care ti-o ofeream cu inima tremuranda de teama ca nu o sa-ti placa , dar zambeai iubitoare si ma luai in brate. Acum am crescut si iti scriu aici, locul in care sunt citita de atatia ochi, iti scriu cu acelasi sentiment cu care iti ofeream acea felicitare . Deosebirea dureroasa este ca de data asta nu iti voi vedea reactia .
    As putea scrie la infinit despre tine, o stea din carul mare, dar ma fericeste ideea ca voi avea atatia ani in fata ce-mi vor sta la dispozitie sa arat lumii cat imi iubesc mama .

‘’Sa ii dai Doamne sanatate cat pe Pamant va mai trai si de dureri s-o ti departe in anii care vor veni’’

 E o minune ca, dintre toate mamele din lume, tu esti mama noastra !
                                                                               La multi ani, mami!
                                                      
                                                        Cu drag, Gabriela si Robert!

Un comentariu:

£αvi H. spunea...

ce frumos!
sunt sigura ca daca ar citi ar fi mandra si fericita.