joi, 26 ianuarie 2012

Marina Sofia

06.12.2011....Ziua in care ai deschis ochii in aceasta lume, ziua in care toti am plans cu lacrimi de fericire vazandu-ti chipul crud. Erai mica si ne permiteai mangaierea doar cu un singur deget, iti era de ajuns doar pentru a simtii caldura celor din jur. Erai atat de mica incat ai rugat doctorii sa te invete primele batai ale inimii...Asa cum parintii urma sa te invete primii pasi....in lumea asta haotica.
Azi , 26.01.2012...ai considerat ca inimioara ta e prea mica si nu e pregatita sa bata singura.Acum esti ingerasul nostru si te vom plange pana ne vor seca ochii.

Raman cu rugaciunea intre palme...Dumnezeu sa te odihneasca, nepotica mea Marina Sofia!

15 comentarii:

Elfride spunea...

In astfel de momente nu pot decat sa plang alaturi de tine si sa iti impartasesc durerea...
Sufletu-mi este in cantec de jale, oferindu-ti sincere condoleante...
Imi pare rau, iubito!

Liviu R. spunea...

Imi pare rau!

Rus Bianca spunea...

Dumnezeu Sa o odihneasca!

WomanWithW spunea...

imi pare rau...

Adela Onete spunea...

Iartă-mă, nu ştiu ce aş putea să spun! :((( Doar să-ţi spăl mâinile cu lacrimile mele şi să te strâng în braţe, pentru a te lăsa să-mi uzi umerii cu lacrimile tale!

Alice in WonderNet spunea...

Dumnezeu a primit in bratele sale un suflet neprihanit, iar acum este inger! Fie ca lacrimile sa va aline durerea... Sincere condoleante...

AlexD spunea...

Condolentele mele! Rugamintea mea este sa fi cat mai aproape de parinti, pentru ca sincer au mare nevoie de sprijin moral in aceste momente.

Iti spun asta pentru ca sunt si eu un parinte al unui ingeras de fetita si nu stiu cum as reactiona in situatia asta...ai mare grija de ei!

Septembrie spunea...

Cuvintele nu sunt de ajuns...Suntem aici, suntem langa voi.......

Vanessa spunea...

Niciun cuvant de consolare nu e eficient in aceste momente, iar eu sunt unul dintre oamenii ce au trait la un moment dat ceeea ce traiesc parintii micutei acum. Tacere, rugaciuni si lacrimi pentru sufletul ei pur. Raiul e mai bogat acum!
Dumnezeu s-o odihneasca!!

Nuante de gri spunea...

Va multumesc pentru gandurile voastre...Printre lacrimile ce le vars neincetat , va imbratisez. Cred ca lovitura mai grea ca asta nu exista.

Carmen Pricop spunea...

E o durere pe care nu am curaj să mi-o închipui. Dacă un umăr care să te sprijine şi o îmbrăţişare de la distanţă pot să aline le am pregătite. Sincere condoleanţe!

SimonaR. spunea...

fara cuvinte... Condoleante

SoriN spunea...

Profund regret şi plecăciune !

Dumnezeu s-o odihnească !

...ღ...Dream...ღ... spunea...

Cuvintele nu isi mai au rostul...sincere condoleante...

Tlaloc spunea...

Condoleante! Acum e un ingeras...