duminică, 11 decembrie 2011

Doi straini.

Nu am ce sa-ti mai cer, dupa cat te-ai schimbat. 
Sub alt colt de cer, alte clopote bat.
Suntem doar doi straini, care nu-si mai vorbesc.
Printre-atatia spini, cum sa-ti spun: te iubesc...?
Nu am ce sa mai faci, prea departe te-ai dus
Si-mi vine sa tac, dupa ce ai apus.

Tie ti-a trecut iubirea, mie mi-a trecut uimirea.
Tie ti-a ramas lumina, mie lacrima si vïna...

  De data asta m-a ajutat Hrusca sa gasesc cuvintele de inceput . De data asta cuvintele refuza a fi scrise, se vor abandonate, nu se mai vor ganduri, nu se mai vor doruri.
   De data asta nu am sa mai lupt pentru nimeni, nici macar pentru tine. Vreau sa lupt pentru mine , vreau sa lupt sa raman cea ce sunt atunci cand aveam posibilitatea sa devin cea ce altii si-au dorit. 
   De data asta aleg linistea ce ti-o doresti si care ma exclude din existenta ta. 
   De data asta ma aleg pe mine fara tine.

7 comentarii:

Lexii spunea...

Uneori cuvintele refuza sa vina. Trec prin ceva asemanator si iti spun ca e mai bine sa te pui si pe tine pe primul loc, sa oiei de la inceput..Iar lacrimile nu au de ce sa curga

Nuante de gri spunea...

Lexii...Multumesc!

Sissis spunea...

alte clopote bat..:( frumos si trist

roscata din vis spunea...

"Tie ti-a trecut iubirea, mie mi-a trecut uimirea.
Tie ti-a ramas lumina, mie lacrima si vïna..."

...foarte profund
imi place postarea...

Nuante de gri spunea...

Multumesc @roscata din vis

Liviu R. spunea...

Primiti colindul?
Am plecat sa colindam
Domn, Domn sa-naltam
Cand boierii nu-s acasa
Domn, Domn sa-naltam
Cand boierii nu-s acasa
Domn, Domn sa-naltam
Domn, Domn sa-naltam

C-au plecat la vanatoare
Domn, Domn sa-naltam
Sa vaneze caprioare
Domn, Domn sa-naltam
Sa vaneze caprioare
Domn, Domn sa-naltam
Domn, Domn sa-naltam

Caprioare n-au vanat
Domn, Domn sa-naltam
Si-au vanat un iepuras
Domn, Domn sa-naltam
Si-au vanat un iepuras
Domn, Domn sa-naltam
Domn, Domn sa-naltam

Sa faca din blana lui
Domn, Domn sa-naltam
Vesmant frumos Domnului.
Domn, Domn sa-naltam
Vesmant frumos Domnuluï
Domn, Domn sa-naltam
Domn, Domn sa-naltam

Sa aveti Sarbatori Fericite! Cu drag, echipa mostwantedblog.org!

DanaPătraşcu spunea...

Vă doresc din tot sufletul meu, SĂRBĂTORI FERICITE!