luni, 21 noiembrie 2011

Sa-mi vii...


''Să-mi vii de departe, să-mi vii în sfârşit,
Mă doare mileniul şi sunt obosit,
Mă doare un dor de durere atins,
Coşmaruri apasă, coşmaruri m-au nins…
Te-aştept cu dorinţa făcută buchet,
Să-mi vii alergând sau să vii mai încet,
Dar vino, iubito, pe drumuri pustii,
Atunci când din noapte fac iarăşi o zi
Şi-ascult cum îmi cântă o toamnă la geam,
Prin gânduri te pierd, tot prin gânduri te am…
Să-mi vii ca nălucă sau femeie să-mi vii
Şi-n ziduri de suflet te voi rezidi,
Să-mi vii mai degrabă, de poţi şi de vrei,
Că nu mai am ochi pentru alte femei
Şi nu mai am suflu de-atâta efort,
Îmi vine să râd când nu ştiu să mă port,
Un ins predispus la alint repetat,
Copil dimineaţa şi noaptea bărbat…
Să-mi vii cu tot cerul pe umeri ţinut,
Că mult te-am dorit şi mult te-am mai vrut
Şi parcă ştiam că desparţi orizont
Chiar dacă zâmbeam cu figură de tont,
Chiar dacă strigam prin decor că-i târziu,
Că nu mai am timp lângă tine să fiu…
Să-mi vii ca miracol, să-mi vii ca destin,
Îmi pun aşteptarea-n paharul cu vin
Şi număr minute, şi sparg nişte nuci…
Să-mi vii. Să-mi rămâi. Şi să nu te mai duci…''

4 comentarii:

Elfride spunea...

"Femeia mea nu-i ca alte femei,
Sfredel o simt şi când doare arcuş,
Fină mătase mereu pielea ei
Cred că întrece chiar ursul de pluş.

Gura ei nu-i ca alte guri,
Un sărut de-ndrăzneşti ca să-i furi
Sărutul de-nceput o să ceară altul
Pe mine odată mă puse păcatul!"

Iti vin, iti raman si n-am sa ma mai duc... Te iubesc peste limita normalului!

roscata din vis spunea...

e poezie cu adevarat superba....felicitari...

Nuante de gri spunea...

@Elfride, iubeste-ma si nu renunta la obiceiul asta.

@roscata din vis, felicitari celui care a scris asa poezie superba !

Lexii spunea...

E uimitor cum pot niste simple cuvinte sa ma rascoleasca asa tare...Extraordinara poezia