sâmbătă, 20 august 2011

Vreau sa iti scriu pe trup

                                   Vreau sa iti scriu pe trup cu degete rostite din atingeri negrabite.
                                       Vreau sa-ti scriu pe trup cu priviri calde pline de uimire.
      Vreau sa imprim pielii tale un mesaj, sa ai gravat pe orice 
epiderm, urma atingerilor mele.
Vreau sa ploua din trupul tau, pielii mele.
Vreau sa-mi planga pielea de tine.
Buricele degetelor mele  iti vor invata trupul, 
iar la sfarsitul vietii mele 
or sa te traduca in propria-mi carte.

5 comentarii:

Elfride spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Maia spunea...

Profund si frumos.Ceea ce ai scris are toate sansele sa se transforme intr-un poem erotic a doi indragostiti cuprinsi de vraja clipei.

Nuante de gri spunea...

Multumim Maia!

Suflet de curva spunea...

sublim, as zice eu

Brandusa spunea...

Hei, mereu gravat frumos...imi place ..ades :)