marți, 7 iunie 2011

Si fericirea doare.

    
   Intre degetele mainilor mele simt cum imi tremura fericirea. Ii simt vibratiile atat de puternice incat ma doare, ma doare si stiu ca nu ma lasi sa urlu. Tine-ma de mana si nu lasa fericirea asta , provocata de tine sa ma doara, ia-ma in brate si nu ma lasa sa fug speriata . Nu ma lasa sa fug ca nu  m-as mai uita in urma. Da-mi mana, vreau sa-mi sterg cu ea ochii care se ineaca in lacrimile neputintei .
       Neputinta bratelor mele ce sunt mereu intinse in asteptarea ta, rugandu-se ca timpul sa te aduca aici langa mine, unde-ti vad locul tot restul vietii noastre.
       Si fericirea doare....iar in ciuda acestei dureri, te iubesc ca o nebuna fara leac !

5 comentarii:

Anonim spunea...

Iti intind mana tremuranda, iubita mea! Te iau de mana, apoi te strang in brate cu sufletul si nu te mai las sa te doara.
Nu te las sa fugi! Inimile noastre sunt legate cu un fir subtire, fragil, care daca s-ar rupe ar provoca moartea subita a sufletelor noastre! Nu voi permite ruperea acelui fir.
Iubeste-ma ca o nebuna fara leac caci la fel o fac si eu! Lasa-mi in grija durerea ta caci ti-o voi alina cu cele mai dulci sarutari. Cu cele mai patimase imbratisari voi reusi sa te fac sa nu te mai doara! Cu cele mai fierbinti soapte te voi face sa uiti de durere!
Cu fiecare secunda sufletul meu se umple de acest sentiment nobil pentru tine, draga mea, caci reusesti sa aduci tot ce e mai bun din mine la suprafata! Te sarut cu dor si te iubesc! Acum mai mult ca oricand!

Nuante de gri spunea...

Iubirea ta...Cuvintele tale, sunt tot ce nu credeam ca merit. Insemni mai mult decat a insemnat vreo data cineva pentru mine. Te iubesc cum nu credeam ca sunt capabila sa o fac !

Lumi RO spunea...

Tine mana intinsa, atinge fericirea, strangea in pumni si nu ii da drumul.Este a ta, este acolo pentru tine, bucura-te de ea si simte-i placerile....

Nuante de gri spunea...

Lumi...Zambesc si iti multumesc pentru frumusetea cuvintelor tale . Te pup!

Crisss spunea...

Frumoase sentimente ...