miercuri, 29 iunie 2011

RE: Privindu-te!

 
      Te uiti la mine si vezi ochi ce-mi plang a fericire dureroasa. Te uiti si vezi o lume ce ai ocupat-o in intregime, nemailasand loc pentru chiriasi. Vezi o lume care-ti apartine de acum incolo, pe vecie! Saruta-mi pleoapele iar lacrimile se vor metamorfoza in fericire pura in stare lichida!
    Iti prabusesti barbia in palmele-ti transpirate. Te afli in fata mea, despartindu-ne cativa centimetri incarcati de emotie pura, emotie ce creeaza o tensiune ce ne apropie sufletele unul de altul, din ce in ce mai mult. Indraznesc sa spulber acea tensiune si iti iau chipul intre maini. Ti-l iau gingas si iti sarut fiecare particica a ferestrei sufletului tau, suflet splendid ce-mi ofera in fiecare zi lectie de frumusete!
   Nu te las sa ingenunchezi in fata mea, in fata nimanui. Mainile mi te cuprind parinteste, te ridica usor si te imbratiseaza puternic.
   Te iau in brate iubito, apoi iti soptesc, uitandu-ma in ai tai ochi superbi, ca momentele negre ce survin intre noi sunt sterse cu buretele in momentul in care ursuletul meu mult adorat imi cuprinde sufletul cu bratele lui puternice!
   Iti ofer sufletul meu pentru a te ajuta la zamislirea acoperamantului ce ne va proteja fiintele de posibilele cosmaruri. Va fi o pelerina invizibila, insa puternica, prin care nici ploaie, vand sau ninsoare nu va trece.      Acoperamantul va avea mirosul mainilor noastre care, in timp ce vor lega fir cu fir, se vor atinge suav, provocandu-ne fiori ce-i vom simti pana in maduva oaselor noastre. Iata ca maini neindemanatice se impreuneaza si formeaza acoperamantul suprem, perfect, impermeabil, ce ne protejeaza iubirea eterna.
Stand in fata ta, cu sufletul golit de orice sentiment de teama, iti cer mana, iubita mea! Iti cer mana pentru a te conduce pe culmile fericirii pentru a ramane acolo.
   Pentru a mia una oara, insa nu si pentru ultima oara, strig in gura mare ca TE IUBESC! Te iubesc asa cum un bolnav de plamani, ce stie ca se apropie de pragul trecerii dincolo cu pasi repezi, iubeste fiecare gura de oxigen curat...
Asta reprezinti tu pentru mine: gura de oxigen curat!

Inca o data imi scrijelesc prezenta pe blogul tau:
Sufletul tau pereche a fost aici!



2 comentarii:

Nuante de gri spunea...

Te imbratisez cu toata fiinta mea si pentru tot ce imi oferi nu pot sa spun decat atat: ''Te voi iubi, iti jur pe marginile-mi nesfarsite si oglindite vesnic in toti atomii lumii'' !

Maia spunea...

Minunat.