luni, 13 iunie 2011

Buna! Ce faci?



"Buna! Ce faci? Nu incerc sa te agat, incerc doar sa te fac a mea pentru o vesnicie.
Ti-am citit sufletul si incerc acum sa din rasputeri sa ti-l leg si mai strans de al meu. Nu vreau ca legatura dintre sufletele noastre sa fie un fir subtire si invizibil, asemanator cu cel al panzei de paianjen. Vreau ca legatura dintre noi sa fie vizibila de toata lumea, vreau ca acel fir sa fie gros ca o funie de vapor, pentru a nu se rupe niciodata. Vreau ca acea funie sa reziste in fata ploilor necontenite si a vantului de neoprit.
Sufletul meu nu era pregatit pentru aceasta iubire pura, oferita de fiecare bataie a inimii tale. Irisii mei nu erau pregatiti pentru lacrimi de fericire varsate din cauza cuvintelor tale ce-mi imbratisau sufletul. Pielea mea nu era pregatita pentru atingerile tale, atingeri care fac sa se cutremure pamantul si sa se deschida cerul de fiecare data cand  imi contureaza trupul.
Acum nu-mi mai este frica sa iubesc, nu mai simt indiferenta cand imbratisez, nu mai simt falsitate atunci cand sarut cu toata fiinta. Sufletu-mi este gol de aceste trairi hidoase pentru ca te-am gasit pe tine, iubirea vietii mele, persoana careia vreau sa-i pregatesc masa zilnic si sa o astept sa vina de la munca, spunandu-i: “Hai iubito, se raceste masa!”.
Pentru a mia oara, insa nu pentru ultima oara: TE IUBESC!!! Te iubesc cum n-am iubit pe nimeni si nici nu o voi face! Indraznesc sa visez la o eternitate alaturi de tine si o fac! Iti voi demonstra ca este posibil sa avem timpul de partea noastra, iti voi arata ca este posibil sa traim un vis frumos si te voi saruta de fiecare data cand te vei indoi, pentru a-ti arata ca DA! ESTE ADEVARAT! Traim intr-un vis frumos si nu ne putem trezi pentru ca totul este adevarat!"



Imi scrijelesc numele in josul pagini: sunt eu, sufletul tau pereche!

4 comentarii:

Nuante de gri spunea...

Acum a venit randul meu sa comentez randuri scrise de data asta pentru mine. Randuri scrise dintr-o iubire atat de pura.Cuvintele mele sunt rusinoase, nu stiu cum sa reactioneze....Dar inima mea te iubeste cu fiecare bataie a ei, te iubeste cum nu a reusit pana acum. Lasa-ma sa te iubesc o eternitate de-acum incolo, iar din ce ne leaga sa facem o poveste unic de frumoasa.

Te iubesc si te ador, fiinta mea iubita ! Multumesc din suflet ca imi existi,minunea mea!

Anonim spunea...

Cuvintele tale nu au fost si nici nu vor fi rusinoase! Cuvintele tale sunt spuse din suflet, iar eu ador acel suflet! Cuvintele tale imi linistesc inima atunci cand este cuprinsa de indoieli! Cuvintele tale cladesc caramida cu caramida dragostea mea fata de tine, impreuna cu faptele ce-mi arata cat de mult ma iubesti, impreuna cu zambetul si privirle tale sincere si splendid de calde!
E povestea noastra! Doar a noastra!

Iti apartin de acum incolo, pana va apune soarele si nu va mai avea puterea sa rasara. Te iubesc atat de mult!!!

Te imbratisez cu toata fiinta mea,
Al tau suflet pereche!

Brandusa spunea...

Plina e masa iubirii, si fericiti cei ce stiu manca din ea.
Cu mult drag pentru voi,

Flipi spunea...

aici, cuvintele în afara celor spuse de voi doi şi căuşate în sufletele voastre vor deveni ofiliri în glastrele timpului.
iubiţi lumea aşa cum vă iubiţi între voi şi veţi fi parâma pe care se clădesc visele!