marți, 24 mai 2011

Vreau....!


Vreau sa stii ca cine te-a trimis a facut-o pentru fercirea mea !
Vreau sa stii ca ai oferit viata sufletului meu !
Vreau sa stii ca inima mea miroase a tine!
Vreau sa stii ca de cand ai aparut , lumea mea s-a schimbat !
Vreau sa stii ca existenta ta a triplat numarul de batai pe minut ale inimii mele!
Vreau sa stii ca ai oferit inimii mele deosebite simtiri!
Vreau sa stii ca tu nu esti destinul meu, esti sensul sau !
Vreau sa stii ca trupul meu a simtit fiori ce  mi-au strapus fiecare por !
Vreau sa stii ca tot launtrul meu iti vorbeste  in pasi de iubire curatati de eternitate!
Vreau sa stii ca fiinta mea te-a ridicat pe un piedestal de unde nu ai sa cazi niciodata!
Vreau sa stii ca irisii mei plang cu lacrimile fericirii provocate de existenta ta!
Vreau sa stii ca zambetele mele se scalda in dorinta de-a atinge eternitatea alaturi de tine!
Vreau sa stii ca mangaierile tale sunt altar trupului meu!
Vreau ca la batranete pielea mea sa aiba mirosul tau!

Vreau sa mai stii ca  te iubesc si din abisul acestor cuvinte se înalţă totul!

3 comentarii:

Celestine spunea...

La multi ani si tie si iubitului tau.
Copii frumosi, cu plete-n cer.
Sa zburati intru ceruri si sa va asezati lumii cu recunoastere.
Daca voi puteti, plouati cu fericire si-n jur.

Va admir,
C.

Anonim spunea...

Asta seara degetele care te-au dezmierdat, care te-au alintat, care te-au facut sa tremuri, ating tastele pentru a-ti spune inca o data cat de mult te pot iubi.
Ai dat la o parte invelisul sufletului meu, instalandu-te in substratul lui. Ti-ai infipt ghearele" atat de adanc in muschiul inimii mele incat daca ti le retragi, voi sangera pana la moarte! Celulele mele nu vor avea puterea sa se regenereze si ma voi vesteji!
Ai dat la o parte orice teama, daruindu-mi sentimentul de siguranta dupa care tanjeam atat de mult!
Ai dat la o parte scepticismul ce imi acopereau gandurile monotone si l-ai inlocuit cu o dorinta nebuna de a te iubi, o dorinta nebuna de a te face fericita si de a te avea pentru totdeauna! Ai scos la suprafata sensibilitate si romantism care te vor acoperi cu fiecare bataie a inimii mele, pana in clipa in care va inceta sa mai bata! Apoi o voi lua de la capat in viata urmatoare. Te voi cauta iar in momentul in care te voi gasi, voi invata sa respir si te voi iubi cum o fac acum: egal, iremediabil si pentru totdeauna!

Te iubesc sufletul meu frumos!

Nuante de gri spunea...

Frumos ai simtit candva...frumos m-ai iubit, daca ai facut-o vreodata. Daca nu, felicitarile mele pentru cele mai adevarate iluzii primite candva.