sâmbătă, 21 mai 2011

Picuri fericire in mine !

           

  Nu stiu cine te-a trimis sa-ti infingi radacina in launtrul meu, nu stiu cum ti-au crescut ramurile atat de repede incat m-ai invaluit cu tot ce imi apartine. Stiu doar ca visele mele au stat la panda si te-au asteptat, visele mele se vroiau implinite..Aveam nevoie de realitatea pierduta candva, regasita si simtita mai profund ca niciodata.
           Am sa te impodobesc in cele mai frumoase trairi , iar apoi voi culege versuri de pe trupul tau, trup ce invaluie un suflet atat de nemarginit. Inima mea  cu bataile ei iti aplauda existenta pentru ca imi era dor sa traiesc si tu mi-ai readus la viata tot ce in mine era fara vlaga.
          Traiesc ca sa-ti fur toate clipele, sa ma fac vinovata de orice simtire de-a ta, sa te videz de orice sentiment, sa-mi insusesc toata fiinta ta. Iti sunt , sa mi te dai cu totul, pana la ultima rasuflare, sa ma invelesc cu rasul tau caruia as vrea sa-i aud ecoul. 
          Ploua pe pleoapele mele cu fericire , si intre noi ninge cu fluturi ce zboara bezmetic.
          In fiecare minut al existentei mele ma abandonez pentru tine si vreau sa ne pierdem, eu pentru tine si tu...Tu pentru totdeauna doar  pentru mine. 
      

   
              

10 comentarii:

Celestine spunea...

mai frumoasa declaratie de dragoste, nu cred sa fi vazut.
Ferice de el, de-ti exista.

Ganduri albe,
C.

Nuante de gri spunea...

Multumesc Celestine! Imi exista si imi fericeste viata . Te pup !

Anonim spunea...

Tu... Tu esti vinovata de bataile inimii in plus pe minut! Batai care au inceput sa apara cand ti-am auzit vocea pentru prima oara, cand m-ai imbratisat pentru prima oara, cand m-ai sarutat pentru prima oara!
Tu... Tu imi demonstrezi contrariul de fiecare data doar prin simplul fapt ca existi!
Tu... Tu imi aduci zambetul pe buze o data la doua secunde!
Eu... Te iubesc!

Brandusa spunea...

Sa se patreze sentimentul asta pur, in interiorul si exteriorul tau, mereu, profund, adanc.
Te pup, suflet inalt ce stii simti frumos !

Celestine spunea...

Ferice de voi, atunci!
Numai cei ca voi vor strapunge odata ptr. totdeauna raul din lume!

Va cuprind,
C.

AripiFranteDePrieteni spunea...

Pamantului ii cad si ma inchin iubirii ce naste din nimic un colos etern sufletelor voastre! Cand esti fericit, iti cauti spiritul si il gasesti zambind, iar ochii iti trimit lumina in inima...

Nuante de gri spunea...

Frumusetea din cuvintele tale mereu ajunge unde trebuie. Multumesc Razvan !

AripiFranteDePrieteni spunea...

Din suflet :)

sulfur spunea...

Nu vor strapunge nimic cei ca ei. Pentru ca raul e parte din noi,din fiecare. Tu,daca ti,ai taia o mana,ai fi mai fericita ? nu cred.Dar important e ca traiesc clipe frumoase.Cred. E frumos sa vezi ca unii se mai iubesc. Felicitari, Nuante de gri :)

Rauta Andreea spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.