miercuri, 27 aprilie 2011

Sufletu-mi zambeste a fericire

          
              Ma scurg incet intr-o liniste pe care o asteptam de ceva timp . Sufletul meu respira usurat pentru ca a primit acel ceva ce m-a facut sa cred ca existenta mea are un scop. Fara mine nu se poate, altfel nu ma nasteam, fara mine nu ai putea nici tu. Existenta ta in viata mea, m-a facut sa cred ca pot fi si intr-o culoare vie , nu doar intr-un doliu nesfarsit al clipelor dureroase. Zambete fericite, clipe linistite si-un noian de dorinte ce-si asteapta implinirea. Nu exista multumire suficienta pentru faptul ca existi , iar eu fac parte din intregul vietii tale.
              Te-as putea descrie in sute si mii de forme, dar as dezlusii prea mult din misterul vietii mele.

         Raman cu gandul la tine si  ascult..



  Multumesc ca aduci existentei mele , culori unice !

2 comentarii:

Deniza C. spunea...

Toți avem un scop, toți avem vise, toți avem un rol. Nimic nu e întâmplător; cu atât mai puțin apariția noastră pe pământ! îmi place optimismul din rândurile aceste!

BD spunea...

Fiecare din noi avem ceva de realizat
Nu conteaza cat de lung am parul, conteaza ce si cum gandesc