joi, 14 aprilie 2011

Resuscitarea sufletului meu


              Probabil esti printre putinele persoane care intr-adevar isi merita locul aici. Si mai stiu ca esti printre minunile existentei mele care a incercat mereu sa-mi inchida ranile cu unicul pansament numit: ZAMBET. 
             Chiar daca uneori am provocat leziuni in sufletul tau, chiar daca am fost la un pas sa te pierd, am incercat prin toate puterile simtirilor mele, sa te pastrez sa te fac sa-mi fi parte a prezentului prin  ceea ce-esti. Tu imi colorezi zilele- non culoare, tu aduci chipului meu ceea ce eu numesc: fericire pura. Prieteniile cu adevarat prietenii sunt rare, dar eu ma bucur de-o astfel de prietenie cu tine. Impartim zi de zi, bucurii si tristeti, oameni si ''animale'', zambete si lacrimi, TOT.  M-ai lasat fara tine cateva zile si-mi lipsesti teribil....        
          Nu te numesc  ,,prietena adevarata'', aceasta insusire mi-a adus de cele mai multe ori durere si regret. 
    
Te numesc doar atat : Resuscitarea sufletului meu 
Pentru asta nu exista multumire sau rasplata.
          
        Ramai ceea ce esti si nu ma lasa nicicand fara prietenia noastra,     Raluca Potinteu.

15 comentarii:

Iolanda S.@ spunea...

* Nu te numesc : prietena adevarata, aceasta insusire mi-a adus de cele mai multe ori durere si regret. *

Offf , de ce se întâmplă mereu aşa ?! Bună dimineaţa , nuanţă de suflet !

Nuante de gri spunea...

Asta-i firea omeneasca Iolanda

Pacatoasa spunea...

ce sa zic? foarte frumos....

Deniza C. spunea...

Când găsești un astfel de om, trebuie să știi să-l păstrezi, să-l prețuiești... pentru că, în lumea asta, cât e de mare, extrem de rar mai găsești! Frumos.

Anonim spunea...

Nimeni n-a fost capabil sa-mi adreseze atatea cuvinte frumoase la un loc.Nu sunt omul care scrie cuvinte marete dar stii ca in adancul inimii mele exista reciprocitate si multa multumire pentru trairea unei frumoase prietenii.Raluca Potinteu

Celestine spunea...

Sa te gaseasca iubirea, linistea, sufletul curat in zi de sarbatoare.
Priveste cerul cum se innoieste cu flacari si stele de foc pentru noi... cei care am uitat ca iubirea a fost mereu o flacara nestinsa.

Azi e momentul iertarii,
sa ne cuprindem sufletele si sa iubim!
Paste in iubire om frumos!
C.

eu-iubirea spunea...

resuscitare clipa de clipa?sentimente ce curg ca un rau...dar unde se duc ele?cat de departe indraznim sa privim?sau cat de aproape...poate-n clipa imediata,o fi doar un ocean de vise.

Nuante de gri spunea...

Da, resuscitare clipa de clipa, iar bucuria lor se duc undeva de unde nu mi le poate lua nimeni, nici macar uitarea: in suflet . Si nu privesc departe , privesc doar clipa imediata cum ai zis si tu.

Nuante de gri spunea...

celestine, multumesc din suflet pentru cuvintele calde. Iti doresc un Paste de neuitat si multa caldura in suflet !

eu-iubirea spunea...

si daca nu le mai ia nimeni,ceilalti oameni ce mai au de cautat?negasitul?

Nuante de gri spunea...

Nu trebuie sa caute, trebuie sa descopere !

eu-iubirea spunea...

da,sa descopere ceea ce poate fi fara ei,ceea ce pot sa savureze fara vreo melancolie trecuta.sa descopere ce nu au vazut ieri si vor trai maine.

Anonim spunea...

@eu-iubirea:Ai citit cu atentie aceasta postare?E o mare multumire pe care am primit-o ptr ceea ce am fost de-a lungul acestei prietenii.Discutiile tale cu "proprietara" acestui blog se pot realiza si in alta parte.Multumesc.Raluca Potinteu

eu-iubirea spunea...

nu inteleg ce am facut mai mult decat sa ma interesez de text,si sa dezbat tema ce este prioritara si in viata mea.
orice e benefic vietii mele nu poate fi oprit de cineva:"se pot realiza si in alta parte".

Nuante de gri spunea...

Bine eu-iubirea, iti multumim pentru gandurile tale !