vineri, 4 martie 2011

Vand existenta !


                                                                          
         Traiesc o viata in alb si negru mergand de mult pe un drum crescut sub talpi. Clipele-mi sunt in nuante de gri pentru ca nu-mi pot permite culori atata vreme cat supravietuiesc intr-un prezent fad. Nascuta din pacat, imi vand existenta pentru clipitul unei soapte. Vand ramasite de zambete sterse, valabile ieri, vand promisiuni desarte, vand vise ce se odihnesc in pace!
         Imi vand existenta pentru o clipa in care ma voi intinde pe-o pajiste cu flori, voi privi cerul si am sa uit ca am existat vreodata. Imi vand existenta telurica, rastignita in lacrimi, aruncate peste zambete,pentru a ma regasi in  ruinele din mine....Vand existenta, pe-un buchet de clipe nenascute...Vand amintiri din esenta pura, unele deja uitate..Vand lacrimi inca nesterse si ochi ce primesc in intuneric...Vand rani al caror glas nu a fost niciodata auzit...Vand existenta, crucificata in amarul slabiciunii.
       Vand existenta, pe bacnote de zambete fericite, cu care sa-mi cumpar un loc in cimitirul lacrimilor, iar ramasitele ramase sa le dau pe un mormant in coltul uitarii !

9 comentarii:

Brandusa spunea...

Scrii superb, scrii existential, cu talent...pacat ca inima ti-e zdruncinata, pacat ca iubirea nu stie sa-ti astearna pat si cearceaf alb de tihna.

Pacatoasa spunea...

mda, scri foarte frumos. Bravo

Kitt'Kidd' spunea...

"Vand existenta, pe bacnote de zambete fericite, cu care sa-mi cumpar un loc in cimitirul lacrimilor, iar ramasitele ramase sa le dau pe un mormant in coltul uitarii !"
Cat de superb poti sa scrii! Bravo! Si multumesc ca imi urmaresti blogul! :*

Nuante de gri spunea...

Cu draga placere !

Liviu Radulescu spunea...

FELICITARI ,AI PRIMIT UN PREMIU PENTRU BLOGUL TAU! NU ESTE O FARSA SAU O LEAPSA, ESTE UN PREMIU PENTRU PASIUNEA SI TALENTUL CU CARE ITI SCRII BLOGUL SI TOTODATA O INVITATIE DE A FACE PARTE DINTR.UN GRUP SELECT AL CELOR MAI INTERESANTE, ORIGINALE SI VALOROASE BLOGURI ! REVENDICA PREMIUL PRIMIT AICI :
http://grupulmwb.blogspot.com/p/revendica-premiul-mwb.html COMPLETAND TOTODATA LISTA PREMIANTILOR .. :) ! Acceptand premiul ,poti devenii membru MWB daca iti doresti, care presupune printre altele,propunerea de noi membri(bloguri valoroase) transmitand premiul MWB mai departe....afla mai multe pe pagina grupului!BINE AI VENIT IN GRUPUL 'MOST WANTED BLOG'!
MOST WANTED BLOG nu cauta faima,nu cauta cifre si nici statistici ,cauta valoarea,originalitatea ,talentul si pasiunea.....iar asta face oricine accepta premiul MWB si mai ales cei ce aleg sa devina membrii sau autori ai grupului MWB!

mirela spunea...

Eu cred ca trebuie sa-ti daruiesti existenta...culorilor! Culorilor care se vad in fiecare dimineata prin ochiuri de geam si prin cele de gand...scrii cu suflet...imi place! :)

Anonim spunea...

Un om cu suflet asta esti ,un mic paradis ascuns dar care hienele dau tarcoale chiar daca nu inteleg nimic din aceste zbateri dar vor sa murdareasca si acest colt de sinceritate.

sulfur spunea...

da,cred ca da. Culorile sunt esentiale. Ma rog,uneori. Dupa cum vezi,nici eu nu te scap din ochi,ba chiar te urmaresc!..public. :) Un salut cordial.

Nuante de gri spunea...

Multumesc, sulfur . Te imbratisez cu drag !