joi, 24 martie 2011

Eu nu creez Păsări - ci zboruri


     
         Si da , in seara asta imi permit sa-l ''plagiez'' pe Brancusi dandu-mi seama ca eu creez zboruri, nu pasari. Si-mi permit sa zbor din existenta oamenilor care au furat parti din integritatea launtrului meu. Ma simt incompleta, precum  un puzzle cu prea multe piese lipsa.
        Lacuna fiintei mele, provocata de fiintele carora le-am aratat inima, ''haina mea de zi cu zi'', si au folosit-o ca pe-un pres...Fiinte care-mi considera sinceritatea ochilor exprimata prin lacrimi, drept o masca de unica folosinta. Asa ca prefer sa fug pana-mi iau avant sa zbor odata din lumea creata de altii, in care eram nevoita sa traiesc doar pentru fericirea altora, nicidecum a mea. Iertati-ma ca nu pot fi perfecta, iertati-ma ca nu-mi las sufletul modelat dupa placul vostru.
          
               Si nu in ultimul rand, iertati-ma ca eu nu mai pot ierta.

 P.S: Dacă vrei să zbori asemeni unui fluture, mai întâi trebuie să înveţi să  te târăşti ca omida. 


     

14 comentarii:

Un trup spunea...

Am invatat o omida sa devina fluture, iar pe urma am uitat sa iert.

Brandusa spunea...

Cand ai aripile in suflet, nu le mai pierzi.
Cand esti nascut sa zbori, nu mai uiti.
De te tarasti, de negi ce esti, de insetat te tine viata, de mii de tone pari ca ai...te vei elibera nativ de toate...si vei deschide aripi vechi, uitate.

...si crede-ma draga mea, nu e simpla poveste, e povestea oamenilor ce simt si stiu zbura.

Cris spunea...

Icar... zbori spre cat mai inalte ganduri... :)

Nuante de gri spunea...

Multumesc pentru gandurile voastre ! Va imbratisez

Kitt'Kidd' spunea...

Ce frumos ai spus. Evadezi din lumea asta, doar pentru a fi fericita in lumea ta. :)

Celestine spunea...

Cand sufletul rezoneaza cu cineva se numeste ca a indeplinit o mare misiune:

ACEEA DE A FI O MINUNE!

nu trebuie sa te temi de nimic, tot ce arzi acum, toate lectiile tale crancene se opresc atunci cand din oboseala ta se nasc crampeie de lumina!

Tu esti iubire - ce vrei mai mult?

Nuante de gri spunea...

Nu cred ca mi-as mai dori nimic. Fara mine nu se poate, altfel nu ma mai nasteam.

sulfur spunea...

Eu nu cred asta. Nu e obligatoriu sa fii o omida inainte,ca sa poti zbura.Poate o molie,da..:) desi e relativ.totul e. Chiar si o taratoare,pentru alte creaturi sub-evoluate e un fel de zeu. Depinde de unde privim. SI cu ce.

Nuante de gri spunea...

Fiecare priveste din ce perspectiva vrea :) Si cu ce vrea :)

sulfur spunea...

pai da. eu,de obicei,privesc printr,o gutuie . Dulce-acrisor. Iar daca vreau suficient de mult, pot sa o fac doar dulce. Pt un timp.
scrii frumos :). si e frumos la tine (inca de cum am intrat ,am dat cu capul de pasaroiu' ala cu pergament :/
Un salut amical.

Nuante de gri spunea...

Sper sa ai parte doar de gutui dulci, desi gutuile in general sunt cam seci...:) Ma bucur ca iti place la mine, te-am primit cu drag !

AripiFranteDePrieteni spunea...

Frumusetea sufletului straluceste atunci cand o persoana intampina, fara sa-si piarda cumpatul, fiecare nesansa pe masura ce se iveste, nu pentru ca nu ar simti, ci pentru ca este o persoana cu caracter superior si plina de eroism.

Pacatoasa spunea...

imi place P.S ul acela...

Just ME spunea...

Daca iubim, trebuie sa ne asteptam sa fim raniti, pentru ca ne pasa! Daca nu am iubi, nimic nu ne-ar atinge, pentru ca am fi indiferenti !
Suferinta , nu este decat o dovada a prezentei iubirii ! Altfel, iubirea n-ar putea fi observata !


Te imbratisez cu drag ! Si astept ca intr-o zi sa citesc postarile unei " Noante de roz "