vineri, 10 decembrie 2010

Razvan - Vesnicia vietii mele !


Am reusit in cea dintai intreaga saptamana petrecuta impreuna, sa-mi dau seama ca TU joci un rol mult prea important in viata mea, si recunosc -nu credeam ca vei fi vreodata atat de profund infipt in tot intregul meu. Mi-am dat seama ca fara tine sunt ca o fraza intrerupta, fara sens...un eu fara mine. Serile astea te priveam de atatea ori pe ascuns, in timp ce butonai la calculator, si ii multumeam lui Dumnezeu in gand ca mi te-a daruit sa ai grija de mine. Am trecut prin multe impreuna, si bune si rele, am avea multe de povestit celor care ne cunosc si ne vor cunoaste, iar peste ani stiu ca se vor strange mai multe capitole, la finalul carora vom fi tot legati unul de celalalt, mergand mai departe prin viata, explorand chiar si ce nu ne intereseaza. Suntem prea nebuni de noi, si mereu vom face tot ce ne este interzis, doar prin asta definim acel frumos ce ne caracterizeaza. Acum nu esti in camera, esti plecat si ma bucur ca nu ma vezi cum incerc din rasputeri sa-mi controlez lacrimile, dar stiu ca doar TU ai reusit sa ma faci sa plang de fericire. Sunt fericita ca doar eu sunt capabila sa-ti cunosc intregul, sunt fericita ca TU imi esti singurul sprijin in orice moment, TU ai ramas langa mine cand hienele acestei lumi ma storceau de tot ce puteam fi, doar TU m-ai ridicat cand altii ma doborau fara mila, si tot TU ai ramas langa mine cand sufletu-mi cerea ajutor. Fiecare rana a fost cicatrizata datorita tie, de aceea te pastrez mai presus si diferit, de restul nimicurilor ce mi-au patat viata, oferindu-le ceva aseamanator iubirii , bucurandu-se chiar de un sens al vietii mele. Cine m-a facut sa ”iubesc” , m-a distrus si a plecat lasandu-ma cu rani deschise.. Atunci apareai TU, de parca launtrul meu suna la 112, la capatul firului, stiind ca doar TU vei raspunde. Imi inchideai rani adangi provocate de scursurile acestei lumi. Pe TINE te iubesc diferit de toti ce au fost si vor fi, pe TINE te pastrez departe de tot ce ti-ar aduce o dureroasa atingere. Doar TU m-ai cunoscut perfect, si-mi citesti sufletul fara sa fiu nevoita sa dau rostire fiecarei simtiri.Am devenit prin TINE sensibila si ma doare fiecare lacrima pe care o versi din cauza acelor neputinciosi ce nu au suficienta putere sa-ti priveasca sufletul, dar stiu ca doar eu detin taria de-a te face sa crezi ca nu suntem meniti pe aceasta lume, sa suferim dupa oamenii lipsiti de caracter ce fac umbra Pamantului degeaba. Sunt sigura ca exista persoane care ne apreciaza destul de mult, si se bucura cand afla de cat timp, noi mergem pe un drum comun. Eu asa il numesc, drum comun,chiar daca traseul pe care il facem e diferit, de cele mai multe ori. La final ranile sunt aceleasi si la capatul strazii ce o parcurgem separat, ne intalnim sa ne vindecam de tot ce reusesc altii sa distruga. TU m-ai invatat sa rad cand sufletu-mi plangea, TU m-ai invatat ca nicio durere nu e vesnica, TU m-ai invatat ca merit mult mai mult decat am primit pana acum, cu TINE supraviestuiesc in lumea asta haotica a Bucurestiului, cu TINE ma bucur de serile ce le transformam in zi, seri de neuitat pentru mine ,cu TINE am facut nebunii, cu TINE am avut tristeti ce le regret si acum, si nu pot uita ca TU m-ai facut sa-mi dau seama de existenta singurului lucru vesnic din aceasta lume, si anume: legatura fara de sfarsit dintre noi, unica prietenie ce poate exista din toate cate-au fost.
Ai sa te intrebi de ce esti scris cu majuscule, de cate ori fac referire la TINE , pentru ca aseara mi-ai zis ca daca intalnesc vreodata pe cineva superior tie, ''sa-ti dau un buzz'', vrand doar sa-ti arat ca nu exista grad care te poate depasi. Nu imi ramane decat sa-ti multumesc ca ma suporti cu calitati si defecte, nu-mi ramane decat sa-mi promit amandurora , ca voi purta rolul unei spade, doar sperand ca malitiozitatile acestei lumi, vor ajunge mai greu la tine, preferand sa fiu eu cea lovita ,sa ma las fara mine, ca sa fi tu bine. Prietenia noastra e prea sfanta pentru mine si stiu ca ne putem atinge sufletele fara sa le confundam. Culmea ironiei! Inainte sa termin aceasta postare, am fost din nou actori pe aceeasi directie, ai unor scene deloc luminate.Dar esti aici, si incerc sa ma linistesc pentru ca stiu ca suntem ca doua degete ale aceleasi maini.
 Multumesc Razvan ca imi existi !


P.S: Tot ceea ce am scris, este insipirat din insemnatatea fiintei tale pentru existenta mea .

10 comentarii:

Anna. spunea...

frumos.:x

gandul inocentei spunea...

Multumim:)

Anonim spunea...

off....Roziii m-ai atins grav cu postarea asta :X...Esti o adevarata poeata de literatura...e uimitor cum poti sa tii la o persoana si cum poti sa asterni acele sentimente pe o "hartie",,, foarteee tare :X:X:

Scandi spunea...

vreau si eu un razvan :X

gandul inocentei spunea...

Ti-l ofer...prin mine :)

Anonim spunea...

Cele mai frumoase cuvinte care ar fi putut fi scrise vreodata despre un personaj atat de nesemnificativ pentru restul celor din jurul sau, dar de nepretuita insemnatate pentru aceea care il ridica pe un piedestal inaltator al existentei sale. Prietenia este asemenea unei iubiri fara aripi... La fel ar fi si el fara de tine. A avea un prieten este mai vital decat a avea un inger. Eu ii am pe amandoi, intr-un singur chip. Iti multumesc din inima,sunt eu, vesnicia vietii tale,in anonimat :)

Anonim spunea...

Poate ca multi ar dori un prieten ca al tau dar nu multi stiu ca prieteniile astea trebuie sa ai griaj de ele. Rozicoo...in spatele fetei dure pe care tu incerci sa o arati eu stiam k u esti cel mai dulce si mai cald suftelt!!! Doar vreau sa sti k esti o persoana extraordinara oricum ai fi tu...>:D<

gandul inocentei spunea...

Iti multumesc ptr comentariu, dar nu-mi dau seama cine ai putea fi..Ma ajuti?

plastic spunea...

trebuie sa recunosc ca am citit asta.. chiar atunci cand s-a vazut el mai mult ceea ce insemnati unul pentru celalalt.. in momentul in care el avea grija de tine..caci doar alaturi de el esti implinita si doar el stie cum sa te fara sa te ridici din orice prapastie adanca ai cadea.. va iubesc

plastic spunea...

...cand s-a vazut cel* mai mult..