vineri, 5 noiembrie 2010

O alta zi



O alta zi in care ma trezesc, dupa orele putine pe care le dorm...O alta zi in care incerc sa ma agat de un fir de viata si sa merg mai departe oricat de greu ar fi. Este greu de acceptat realitatea, dar din pacate nu am alta solutie. Va trebui sa accept ca tot raul ce il simt acum, este facut cu mana mea, din inconstienta. Ieri era mai multa culoare in viata mea, azi totul e alb-negru, nu imi mai permit culori, dar imi permit sa merg inainte cu fruntea sus, chiar daca nu am avut ce mi-am dorit.
Ascult ''Caruso'' si fumez, si ma gandesc dar nici eu nu stiu la ce...La ziua de maine nu imi permit sa ma mai gandesc ptr ca o vad atat de departe...Ma gandesc ca am ajuns aici, la sfarsitul altui drum, din pacate am ajuns la finish cu sufletul distrus, dar stiu ca timpul imi va cicatriza fiecare rana, si mai stiu ca peste 5 ani, imi voi aduce aminte f vag de momentele de acum, sau poate nu...Am primit o lectie foarte dura de la viata si sper sa invat de ajuns incat istoria sa nu se mai repete.'
Raman sa-mi fumez durerile...

Niciun comentariu: