joi, 4 noiembrie 2010

Ce zi fara culoare, fara sens



M-am trezit acum 2 ore, si incerc din rasputeri sa imi fac o cafea. Nu am chef de nimic, am incalzit doar apa, astept sa apara cineva sa imi puna cafeaua si sa amestece pentru ca eu simt ca nu mai am putere sa mai duc ceva pan' la capat. De la un timp incoace, nu prea ma mai odihnesc asa cum mi-as dori, noaptea pentru mine a devenit zi. Sunt un zombi si totusi incerc sa imi fac curaj sa merg la cursuri. Este o zi frumoasa de toamna/iarna, nici eu nu stiu, stiu doar ca este soare...si frig, dar mai mult frig si rece este in sufletul meu.
Imi urmaresc colega cum se pregateste sa mearga la cursuri, timp in care eu ratacesc aiurea prin minte, prin suflet...Imi aprind o tigara si incerc sa scriu prin fumul ce trece ca o ceatza prin fata ecranului. Unde esti TU cand am nevoie de tine? Sau cred ca nu am nevoie de nimeni, cred ca am nevoie de mine si nu ma mai gasesc . Dar cum m-as putea gasi daca nu stiu unde sa ma caut? Sunt ratacita, sunt pe alta lume...Ma intind un pic in pat, mi-am adus aminte ca am de terminat o carte.

Un comentariu:

Anonim spunea...

am fost eu la cursuri Roooozzzzi?=))))) iar apelativul "colega" nu mi place..iar tristetea asta ma deprima rau.:( >:d<