luni, 17 mai 2010

Poate intr-o alta viata



''Poate intr-o alta viata vom scrie alte pagini, fara sentimente,balade poate n-o sa mai fim straini. Nu m-am schimbat de atunci, am dezgropat destul trecutul,m-am trezit prea mult cu perna-n brate crezand ca esti tu,dar tu nu era plecai spre o viata noua.Am pe obraz raze de soare dar in sufletul meu ploua,nu mai am puterea de atunci , atunci luptam-n doi.N-am nevoie de tine, dar am nevoie de noi, singur alerg prin ploi, ispitit ca de un pacat,si te-as cauta dac-as afla pe ce drum ai plecat.
La revedere draga mea, la despartiri zambesc oricum,fara tine nu mor dar nici nu traiesc… Se spune ca iubesti o data in viata, o singura iubire Atunci cum se face ca suferim la orice despartire ?ne simtim mai neatenti , mai nervosi, mai multe slabiciuni,mai singuri pe plaiuri mai vulnerabili la minciuni,s-au schimbat prea multe-n viata mea va spun intr-una.Da parca pleaca nori cand apari se calmeaza furtuna,inima mea a luat-o razna striga sperand sa auzi,si chiar nu inseamna ca nu plang daca n-am obrajii uzi.
Amintirea ta mi-e dusmanul cel mai de temut si cand dragostea vorbeste parca tot pamantu-i mut Ciudat inca-ti simt absenta pare aberrant da stai de prea mult timp in inima mea fara flotant..
Si ce mai conteaza acum care a gresit mai des, care a iubit mai intens care pe care n-a inteles. si ce mai conteaza acum…undeva candva ne vom revedea si atunci pasarile vor canta…
Poate intr-o alta viata ne vom aminti ,poate intr-o alta viata vom mai fii copii..''

Niciun comentariu: