miercuri, 23 decembrie 2009

Tacerea ta.


    ''Tu nu-mi vorbesti prin cuvinte, tu esti o lunga tacere ce ma stinge intr-un anotimp in care visele infloresc in culori ce nu exista pe pamant...Tu esti cuvantul pe care nu stiu sa-l citesc, pictat in lumina, orbitor, invaluit in mister...Tu nu-mi vorbesti prin cuvinte, eu sunt vorbita de cuvinte ce nu le cunosc...Tu esti o lunga tacere ce ma stinge-n umbra cuvintelor mele si-mi aprinde inima...Sarutul tau vindeca ranile cuvintelor ce nu au avut nimic a spune...Shh!...Nu-i mai vorbi sufletului meu...S-ar putea sa ma indragostesc prea mult de tacerea ta....S-ar putea sa uit toate cuvintele din lume...S-ar putea sa uit ca intr-o zi am scris despre tacerea ta, s-ar putea sa uit chiar si de tacerile mele, dar nu voi putea uita niciodata cuvintele noastre scrise-n abisuri de suflet''




    

2 comentarii:

Suflet naiv spunea...

trimite-mi, te rog, un mail la mailul din profil, vreau sa-ti trimit ceva.

Bogdan Daniel spunea...

Tacerea este poate cea mai dureroasa metoda ca sa faci pe cineva sa sufere..