joi, 3 decembrie 2009

Cea mai fierbinte inima de gheata

     
     
  ‘’Îmi spui râzând că ai o inimă de gheata, iar eu, mângâiata de timbrul unei voci care mă îndeamnă să sorb cuvintele unul câte unul , să le plimb pe cerul gurii pentru a le simţi întreaga savoare.Ajung la concluzia fermă că inima ta este cea mai fierbinte inimă de gheaţă dintre toate câte au exista...O voi ţine în palme, privindu-te în ochi si voi permite sufletului să cunoască flacăra de gheaţă si gheaţa înflăcărată a pasiunii nestăvilite…Am inima ta în palme si cuvintele tale în gând…În jurul nostru se topesc gheţari milenari si ingheaţă dorinţa de-a face bine sau se încolăceşte minciuna
     În jurul unor nefericite marionete…Şi ce dacă? Aşez inima ta de gheaţă fierbinte la piept, Lăsând să pătrundă În adâncime de trup răcoare şi febră…Şi mi-e bine..’’

Niciun comentariu: